Pentueilmoitus

Tällä sivulla olevilla lomakkeilla ilmoitat rotuyhdistyksen pentuvälitykseen astutuksen tai pentueen sekä uutta kotia etsivän rekisteröidyn maremmano-abruzzesen.

Maremmano-abruzzese astutus-/pentueilmoitus

ASTUTUS- JA PENTUEILMOITUS

Yhdistelmän tiedot

UROS

Tiedostojen maksimikoko yhteensä on 10 Mt.

NARTTU

Pentueen tiedot

Ilmoittaja

Kotisivuilla (aikaisintaan astutuksen tapahduttua) julkaistava ilmoitus on kriteerit täyttävälle jäsenkasvattajalle ilmainen, muille jäsenille 30 €/pentueilmoitus ja se on maksettava sähköpostiin saapuvan laskun perusteella viitenumerolla 2008 ennenkuin ilmoitus julkaistaan. Maksu sisältää sekä astutusilmoituksen, että sen päivittämisen pentuilmoitukseksi.

Ilmoituksessa mainitaan kasvattajan yhteystiedot ja uroksen sekä nartun tiedot, pentueen syntymäajankohta sekä pentumäärä (uroksia/narttuja).

Lisäksi mainitaan täyttääkö yhdistelmä voimassaolevan JTO:n vaatimukset (astutusajankohtana) ja suositukset, sekä miltä osin se ei mahdollisesti niitä täytä.

Yhdistelmä linkitetään SKL:n järjestelmään, mikäli molemmat vanhemmat on rekisteröity SKL:ään. Lue tarkasti koirarekisteriohje.
Nartun saa astuttaa aikaisintaan 18 kuukauden iässä.

Ilmoitusta pidetään seuran kotisivuilla kunnes pentue täyttää 3 kuukautta, jonka jälkeen ilmoituksen voimassaoloaikaa voi ilmoittamalla jatkaa, kuitenkin enintään siihen saakka kunnes pentue täyttää 6 kuukautta.

Tämän sivun lomakkeet lähettävät tiedot jalostustoimikunnalle osoitteeseen jalostus@maremmano-abruzzese.fi

Ilmoitus kodinvaihtajasta

ILMOITA KODINVAIHTAJA

Ilmoitus julkaistaan tarkistamisen jälkeen rotuyhdistyksen kotisivuilla osoitteessa https://maremmano-abruzzese.fi/pennut.html
Ilmoitus on maksuton. Kodinvaihtajan ilmoittajan ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen. Koiran tulee olla rekisteröity maremmano-abruzzese.

Ilmoitusta pidetään yhdistyksen sivuilla 3 kk, jonka jälkeen sen voi uusia ilmoittamalla kuukaudeksi kerrallaan. Jatko- ja poistoilmoitukset turvakarri@maremmano-abruzzese.fi.

Tiedoston maksimikoko on 10 Mt.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Uroksen ilmoittaminen jäsenten uroslistalle

ILMOITA UROS

Jos uroksesi täyttää PEVISA-vaatimukset, ilmoita uroksesi olevan käytettävissä jalostukseen.
Yhdistys suosittaa myös Jalostuksen tavoiteohjelmassa olevien jalostussuositusten täyttymistä.
Tällä lomakkeella voit ilmoittaa uroksesi listalle.

Jalostustoimikunta tarkistaa tiedot. Ilmoitus on maksuton. Oltava yhdistyksen jäsen. Koira poistetaan listalta, mikäli sen pentumäärä on 20 tai enemmän.

Tiedoston maksimikoko on 10 Mt.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.