Jäsenhakemus

Suomen Maremmano-Abruzzese Seuran Ry:n jäsenhakemus

Hakijan tiedot

Lisätiedot:

Tämä lomake lähettää vastaukset osoitteeseen hallitus@maremmano-abruzzese.fi ja hely@maremmano-abruzzese.fi.

Kun hallitus on käsitellyt jäsenyyshakemuksen, saat sähköpostiisi jäsenmaksutiedot ja jäsennumerosi. Vuonna 2024 varsinaisen jäsenen jäsenmaksu on 25€ ja perhejäsenen 12,50€. Perhejäseneksi voi  liittyä vain jos samassa perhekunnassa on jo yksi varsinainen jäsen.

Pentuejäsenen tulee hakea varsinaista jäsenyyttä hakemuksella. Niiden pentuejäsenten, joiden jäsenyys on alkanut 1.9.2022- 15.5.2023, jäsenyys päättyi 31.12.2023 ja heidän tulee hakea varsinaista jäsenyyttä hakemuksella.

(Mikäli pentusi kasvattaja ei ole tarjonnut/liittänyt sinua pentuejäseneksi, hae varsinaista jäsenyyttä suoraan itse hakemuksella.)

Mikäli jäsenmaksu on unohtunut ja jäsenyys on katkennut, tulee tehdä kokonaan uusi jäsenhakemus.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.